söndag 7 december 2008

Utställning

Ja så har vi varit på årets sista utställning. Det gick hyfsat för Freddy ändå med en 2:placering (av tre i sin klass) inget HP. Nåja - han är i alla fall världens sötaste hund och kommer igen nästa år :-)
Vi håller ju fortfarande på att vänja oss vid miljön och det är inte helt enkelt. Det verkar ju vara samma personer som är på alla utställningar dessutom *ler*
Vi är ju verkligen nybörjare och det kanske vi ska vara glada över?
Fast vi tycker att det är ganska kul...

Men - det gick desto bättre för (pappa) Blixten - Grattis gubbe!

Här får ni se far och son




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, det gick bra för er.
Men att ni bara var 3 st i eran grupp?

Jag tycker att eran Freddy är jätte fin,jag har gillat den här rasen länge.
Men jag håller nog mig till mina cavalierer än så länge...man vet aldrig vad framtiden har med sig.(ler)

Eva-Lena Sjösteen sa...

Hej, tack för din kommentar på bloggen, alltid roligt att få uppskatting :)Välkommen in på hemsidan också om du inte redan varit där. Nu ska jag kika runt lite på dina sidor och läsa om Freddy :)Lycka till med allt framöver!
//E-L på Kimaneros