måndag 6 april 2009

Veckan som gått

Måndagen började, som jag redan skrivit, att Mathias äntligen tog sitt körkort, det var kul! Stora killen nu...
Faster har varit här och hälsat på, hon kom i tisdags och åkte hem i fredags. I onsdags firade vi Jenny som fyllt 20. Jag klippte mig också, kort kort kort...modigt!!
I fredags var det en "after work" med Sandra, Marita och Ann-Sofie som dock blev lite senare än planerat...
Lördagen började tidigt med nästan en heldag på Årsta fältet, både Casper och Christopher hade träning. Så vi satt i solen och hade det bra...äntligen sol och riktig sommarvärme!
På eftermiddan kom, förutom Christopher och Sophie som redan var här, Mamma, Ola o Nisse på middag. Först var det visst någon fotboll eller ishockey??
I går skjutsade jag Mamma, Ola och Nisse till Arlanda, de ska till Sydafrika på Marias bröllop och är borta 2 1/2 vecka.
http://mariaisydafrika.blogg.se/
När jag kom hem åkte vi med hundarna till Drottningholm men det var inget kul eftersom det blev bråk så alla åkte därifrån...Freddy var dock inte inblandad. Jag känner till hunden som skapade kaos där och när han kom blev det koppel på Freddy. Tur var väl det! Men trist ändå.
Så nu är det en arbetsdag kvar sedan påsklov en vecka, sköööönt!!
Och solen skiner i dag med!

Inga kommentarer: