lördag 17 oktober 2009

Utställning i Strängnäs

I dag har jag varit på utställning i Strängnäs som anordnades av Östsvenska Terrierklubben. Med mig hemifrån hade jag Angelica och granntjejen Linda. Halv 8 for vi hemifrån i morse. (Niclas fick dispens att avstå. Han följde med Casper som hade rugbymatch sedan spelade AIK på Råsunda...)
Det var skitväder men vi höll till i ett ridhus så det var ok.
Det gick ganska bra för båda hundarna, de blev 3:a båda två, med 1:or. Jag tycker att det är jättekul med utställning, även om vi inte vinner :-) Kritiken finns här för Hugo och Freddy. Vi träffar ju en massa trevliga människor också. I dag hade vi delar av både Hugos och Freddys familj på plats. Kul!
Tyvärr fick vi inga bättre bilder än de här två, kanske får jag några foton av Jennies dotter som tog lite kort.

Inga kommentarer: