onsdag 27 januari 2010

Uppdatering

Det var visst ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.
Det känns som att det var väldigt länge sedan det var julledigt!
I helgen som var samlade vi ihop familjen och körde en "home makeover" hos pappa. Vi målade, möblerade om och fixade. Det blev så bra! Han är ju lite inne på att sälja huset men jag tror att han tyckte det blev så fint att han nog vill bo kvar :-)
Helgen innan dess var vi på bio o såg Snabba Cash, den var skitbra tycker jag.
Till helgen flyttar Mathias o Angelica hem eftersom de ska ha stambyte hemma hos sig, i NIO veckor...he he he...På lördag ska vi tjejer i familjen se Hairspray, kollektiv julklapp från grabbarna.

Den 6 mars är det dags för utställning igen. Sollentuna denna gång. Nästa vecka ska hundarna trimmas inför det. Ska bli kul att se hur Hugo kommer att se ut utan all svart päls som han har samlat på sig.
Jag vägde hundarna för några veckor sedan, den 17/1 och då vägde Hugo 8,8 och Freddy 9,4kg.

Snön fortsätter att vräka ner, mest glad över det är nog hundarna som älskar snön. För min del får det GÄRNA bli sommar och varmt nu...


Inga kommentarer: