måndag 12 september 2011

En tur till Skåne

Jag och Hugo tog en tur till Skåne i helgen tillsammasn med Johan o Ester. Harry och Sarah mötte vi upp på plats lite hastigt o lustigt, men det är en annan historia :-)
Resultatmässigt för oss gav det inte mer än ett vg och ett exc, fin kritik båda dagarna i alla fall!
Och något jättekul -  Ester som hade premiär i jaktklass fick sitt första CK i Sofiero. Tjohoo! (Det rimmar)
Sarah tog en hel del fina bilder och här är några jag snott...Hoppas att det kommer fler bilder.

Fina Dobby (Hugo)


Harry, Ester och Hugo

1 kommentar:

Sarah sa...

Tusen tack för att jag fick vara med er! Det gick ju lite åt skogen för mig med mina planer, men jag till och med att jag fick det ännu bättre såhär! Kanske inte lika kul för er dock... =) Hoppas att bilderna som mailades var till belåtenhet! Stora kramar!!!