lördag 8 oktober 2011

What a day :-)

Ja, jag sa att jag skulle uppdatera bloggen i helgen men inte visste jag att jag skulle få uppdatera med detta: Hugo tog sitt tredje cert idag och blev champion!! I juni tog han sitt första (samma dag Freddys valpar föddes den 11/6) och i dag, knappt fyra månader senare tog han det tredje.
Hurra för Hugo!
Även Freddy gjorde come back i ringen efter ett mycket begränsat antal utställningar i år, en officiell rättare sagt och Årets Border. Han fick superfin kritik och gjorde ett superfint jobb med mig idag!
En av anledningarna till att jag inte ställt ut honom är för att han har tyckt att det varit tråkigt men nu var han med och hade nog ganska kul (så kul en hund nu kan tycka att en utställning kan vara?)
Johan visade Hugo och jag visade Freddy. Tack Johan för att du än en gång gjort ett toppenjobb och visat lilla plutten så fint!
Med oss i dag hade vi även killarnas och Esters dagisfröken Liv, det var roligt!
Nu hinner jag inte skriva mer för vi ska ju fira vår nyblivne SvUCh Loppekassa Try It Again!
Lägger med en bild från idag jag precis fick skickad till mig av Bosse och en bild av Hugo från Skåne :-)
Ha en trevlig lördag kväll, det ska vi ha!

Foto: Sarah Wallin-Bååth

Foto: Bo Sundman

Inga kommentarer: