söndag 14 oktober 2012

En del har haft en rolig helg...

I lördags morse kom Johan och hämtade mig och Liv, sedan mötte vi upp My på Botkyrka BK för att träna agility.
En jättefin plan och riktigt fina hinder. Vi byggde en komplett bana och körde en del och avlutade sedan med en bana som bara bestod av hopp och tunnlar. Där gick det undan.
Efter fyra timmar, inklusive uppvärming, nedvarvning och fikapaus, så var vi nöjda och hundarna trötta. Jättekul var det!
Freddy fick tyvärr inte hänga med då jag inte vill köra något med honom förrän vi har varit på återbesök på Redog. Men han fick vara med Husse och lillhusse på rugbyturnering istället. Där träffade han visst en liten bordertik som också var och hejade.

Jag fick ett samtal på lördagen att Emil fixat ett jobb åt Hugo, så klockan 06.30 söndag morgon hämtade Johan upp mig och vi for ner till grytet. (Ingen sovmorgon blev det den här helgen...)
Ett perfekt nybörjargryt som inte kunde ha varit bättre!

När jag kom hem från grytet for jag och Niclas till landet en snabbis, Vi gjorde i ordning vårat hus inför att sotaren ska komma och fixa en ny kamin åt oss och vi lämnade husvagnen på vinterförvaring, vi hann med en skogpromenad där innan vi for.

Hem och vände och for på kalas och firade finaste lillkusinen Tobias som fyller 7 år och Cissi som fyller 25 (?).



Hopp! (Foto Johan S)


Hopp! (Foto Johan S)

Man kan alltid träna lite lydnad också...(foto Johan S)

Nr 1

Skogspromenad bland höstlöven

Så här trött kan man bli efter en helg...

Inga kommentarer: