lördag 2 augusti 2008

Norrland

Jaha då har första veckan på semestern gått.
Vi har verkligen haft det bra i Norrland.
Många har varit i stugan och en del har passerat förbi.
Vädret har varit toppen och några aktiviteter förutom att sola o bada (22-23 grader i vattnet) blev forsränning, paddling, fiske (även jag lyckade få en fin abborre), tennis och surströmming
Niclas råkade dock skada sig under forsränningen.
Efter de åkt i första forsen gick de tillbaka och "simmade" ner i forsen (dårar!).
Niclas fastnade med foten mellan några stenar och skadade sig.
Vi åkte till sjukan i Lycksele dagen efter men det visade inga brutna ben i alla fall, så nu hoppar han fram på kryckor *fniss*.
Jag har en massa fina bilder som kommer. I går gick vi i Mårdeseleforsarna, mycket fint...
Nu är vi i Hudik o sover över hos faster. I morgon åker vi vidare hemåt igen.

Mer bilder finns i vårt galleri...


3 kommentarer:

Strandhs Mia sa...

Hej.
Hur går det med nya kameran?
Tänkte jag skulle kika in och titta på dina bilder en stund. Fina!
Och han är så söt Freddy ½
Mvh Marie
Kimberley Foto

Strandhs Mia sa...

?? .. vad kom 1/2 från ??.den skulle inte va mé ..utan en sån här !

Freddy the dog sa...

He he he, tack för ditt inlägg,problemet är att jag inte upptäckt det där med kommentarer i min blogg tidigare :-)
ja kameran är bra men kräver lite utbildning så en kurs i höst blir det! Ja Freddy är sööööt!
//Karin