söndag 9 augusti 2009

Semestern har tagit slut

Jaha, då har fyra veckors ledighet tagit slut! Fort har de gått.
Vår semester har vi tillbringat inledningsvis i Lycksele i norr och avslutat på Österlen i söder. Vädret har varit ok för det mesta. Sista veckan lånade vi Per´s och Cissi´s nyinköpta husvagn och for söderöver med Sophie och Christopher. Casper har tjatat hela sommaren om att få åka husvagn...och nu fick han det :-)
Hundarna mår bra och funkar fortfarande jättebra tillsammans. Hugo har blivit lite lugnare tycker jag eller så har vi bara vant oss?

I lördags var vi på MH med Freddy. Jättekul! Jag ska lägga upp hans resultat vid tillfälle. En kanon duktig hund om man kan uttrycka sig så i MH sammanhang?
Innan dess var vi hos Marie och fixade Freddy inför kommande tre helgers utställningar. Puh...
Det blir även premiär för Hugo om tre veckor på Ostkanten, det ska bli jättekul. Hoppas något av hans syskon dyker upp där.
Gällande Freddy och spår så hoppas jag att få till ett ordinarie under september, om plats finns kvar. Vore skönt att få en 1:a på det så det är avklarat.

Ja annars är det väl bara att se fram emot en fin höst! Trist att semestern är slut men inte så mycket att göra åt...

1 kommentar:

Sarah sa...

Hej på er! Jaa, det var verkligen bakvänt av henne, har aldrig varit med om att de gör så innan... Jag kunde väl lika gärna ha stått kvar på "min" plats då? Fina grabbar du har! Ser du också att de har mycket i utbyte av varandra som vi människor inte kan tillföra? Folk tyckte inte jag var klok när jag skaffade Harry, men de älskar ju varandra och har så kul! Vi ses väl på söndag? Kram