onsdag 10 februari 2010

Fab 5

Vilken fin promenad vi fick idag med våra nya kompisar. Jättekul att Harry blev så väl mottagen av alla killar. Skid blev särskilt förtjust i honom och betraktar nog honom numera som sin nya partner...
Man kan även kalla gänget för "Fab5" eftersom de verkar vara lagda åt det hållet hela högen. Kanske i brist på tjejer? Vad vet jag..?
Spännande är det också eftersom jag & Freddy ska med Sarah & Harry på något som jag inte vet mera om än att det är inför intagningsprovet för Räddningshundsutbildning. Eftersom jag lovade Freddy att han skulle bli narkotika hund en gång för länge sedan, räddar jag situationen och låter honom få testa på räddningsarbetet i stället. Det ska bli skitkul. Bara att få komma i väg o göra något ensam med honom...och gulliga Sarah o Harry.
Fortsättning följer.
På lördag 9.30 ska jag i alla fall vara på Botkyrka brukshundsklubb sedan är det tre gånger till om vi får komma tillbaka :-)
Lite bilder, inte av bästa kvalitén men de får duga...









1 kommentar:

Sarah & Harry sa...

Hej på er! Tack för att vi fick vara med i erat sköna gäng idag! Jättekul med 5 hanar som funkar sååå bra ihop (kanske väl bra emellanåt...). Nästa gång vet jag ju t.o.m. vart jag ska... Vi ses på lördag, då ska vi göra Botkyrka osäkert!!! Kramar i massor!