söndag 13 februari 2011

En helg i solen

I torsdags började det toksnöa vilket jag inte tyckte var helt ok, jag vill ju ha vår nu! Bortsett från kaoset som blir på stockholms gator vid snöfall så är det ju inte så tokigt ändå med strålande sol och massor av gnistrande snö. Det känns som att man befinner sig i fjällen lite grann tycker jag. I går var vi ute vid Orlången med familjen och pulsade fram på oplogade vägar i över två timmar. På kvällen blev det att slötitta på melodifestivalen som jag tyckte var sämre än någonsin...
Min bästa vän Marita var här och förgyllde kvällen, det var mysigt!
I dag blev det en långpromenad på plogade vägar i stället, ganska skönt att slippa pulsa i den djupa snön faktiskt.

I morgon har jag varit rökfri i fem veckor, bra jobbat!
Lite bilder från i går


Mannen som tror han talar med hundar
Christopher plockar snöbollar från Skid
Ola, mamma, Niclas, Angelica o Jeanette
Kallt om både nos o tass
Gulliga tappra Skid som hänger med överallt, uppvuxen med BT och tror ofta att han är en
Spårar man i snö blir man lätt snöig om nosen...
"Sabla snören" säger Freddy, "släpp mig"
Hugo värmer sig lite hos Jeanette
Fina Hardy
Här försöker killarna skrämma bort en stackars häst, undrar vem som skrämmer vem?
Efter lite fika- och träningspaus är det dags att bege sig vidare
Här går vi på rad...
Hugo tyckte han skulle gå på snövallen istället för att trängas bland oss andra på rad

Inga kommentarer: