lördag 12 februari 2011

Uppdatering

Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.
Vi har varit sjuka, Freddy har varit sjuk men annars är allt bra nu!
Jag missade mitt block på Hundens Hus förra veckan pga jobb. Vilket i och för sig innebar att jag fick en hel helg ledigt! Och jag tar igen rasblocket i oktober...hmm långt tills dess. Vi har nästa block i början av mars som krockar med vårens första utställningen den helgen.
Nästa utställning går killarna i samma klass - hur gör jag då?? Angelica ska börja övertalas, hon är bra med Freddy, han gillar henne. Hugo gillar ju Stine och Johanna så det finns ju lite alternativ, men det förutsätter att vi åker på samma utställning.
I torsdags var jag på en superbra föreläsning ute på Hundudden tillsammans med Freddy o Hugos "dagisfröknar", det var Kenth Svartberg och det var som sagt superbra!
Nästa vecka ska jag till Västerås på BTS årsmöte med Stine. Ja just det, Ippon har fått valpar, 6 stycken, en hane och fem tikar. Tyvärr fick jag följa med Stine och ta bort en tik i tisdags kväll. Och det var valpen Gul. Hugo var ju också lilla Gul i sin kull. Lite sorgligt var det.

I dag är det ledig dag för mig, inget inbokat så vi ska packa ryggan o dra ut i solen så fort Casper o Niclas kommer hem från innebandymatch och rugbyträning.
Ha en bra lördag!
Här kommer några blandade bilder från sista månaden



Var är Hugo?

Mys med Casper
BusHugo
Hugo ville också vara med hos veterinären

Inga kommentarer: