torsdag 21 april 2011

Ny drar vi till Blåkulla...

Förra veckan hade jag ett tredagars block på Hundens Hus och ämnet var psykologi och kursplanering.
Vi hade som vanligt jättekul och vi höll våra första egna kurser med okända hundar och ägare. Inte helt enkelt och lite fel blev det men det var jättekul!
Jag passade också på att anmäla mig och Hugo till en Agilitykurs på HH med start 19 maj. Det ska bli jättespännande att prova på det med honom.

I går var jag med Casper o Oliver på Naturhistoriska o Cosmonova, vi såg "Deep sea", tyvärr ingen höjdare tycker jag. Däremot var utställningen "Natur i Sverige" som jag inte sett tidigare, samt en fotoutställning "Jakten på ljuset" riktigt sevärda.

Nu är det dags för oss att dra till Blåkulla över påsk! Vi önskar alla en Glad Påsk!

1 kommentar:

Sarah sa...

Glad Påsk kära vänner! Hoppas du fick mitt MMS, räknar med ett likadant tillbaka... =) Sitter och väntar på 2 spår nu, hundarna har fått sina påskägg och jag sitter ute i solen med min älskade Mac! =) Hälsa alla! Love You!