onsdag 11 april 2012

Glad Påsk...

...har vi haft på landet.

Mathias och Angelica´s hus börjar nu bli klart, Christopher har fixat elen i helgen o de övriga jobbat på inomhus. Det blir jättefint!
Bra att ha både en snickare och en elektriker i familjen. Det är bara en kock som saknas :-)

På torsdag börjar jag och Freddy på tävlingslydnadskurs på Hundens Hörna, det ska verkligen bli kul!
Planen var att vi skulle ha gått i höstas men andra saker kom emellan.

Den 21/4 är det dags för valpträff hos Valsjöhöjden med Freddy´s valpar. De jag har sett ser exakt ut som honom tycker jag. Hoppas att det kommer många!

Helgen efter, den 28/4, är det dags att fara till Mamima igen, den här gången tillsammans med BTS Sthlm. Vi blir ett gäng och det ser jag fram emot!
Dagen efter är det premiär för utställning i Västerås dit jag har anmält båda två. Det blir nog också kul!
Och så längtar vi ju efter att grytsäsongen ska dra igång!

Ja det var väl allt för den här gången.


Marcus o Hugo

Bus med småkusiner







Hugo funderar kanske på hur han ska ta sig ut?







1 kommentar:

Tobias o Marcus sa...

Fina bilder! Freddy o Hugo är roliga att busa med.