onsdag 9 maj 2012

Freddy & jag

Den 12 april började jag och Freddy på tävlingslydnadskurs.
Jag har ju länge velat gå en sådan med honom och nu blev det tillfälle hos rätt instruktör. Det är så himla kul och Freddy är helt underbar att jobba med!
Vi kommer att ha en första tävling den 27 maj och det kommer bli grymt spännande!
Vår instruktör säger att Freddy är jätteduktig och visar stor arbetslust och glädje.
Han är redo för tävling. 90% ligger nu hos mig och det är väl den stora utmaningen...
Så vi tränar o tränar.
Det som är extra kul är att våra kompisar Maria och Agnes också går samma kurs vilket ger oss bra träningsmöjligheter.
Så vi hoppas inte på att vinna tävlingen men jag hoppas att jag kommer ge Freddy så bra förutsättningar som möjligt på vår tävlingspremiär...
Hejja Freddan!

Inga kommentarer: