måndag 21 september 2009

Logistiker sökes...

Hej o hå! Vi skulle behöva någon hemma som skötte logistiken åt oss...Det är dubbelbokade scheman nästan jämt, ändå har två söner flyttat hemifrån, men å andra sidan har det ju tillkommit fyrbenta varelser istället...
Veckan som gått har som vanligt bestått av rugby, innebandy, jobb och skogspromenader. I fredags hade vi skaldjurskalas med grannarna i vår länga, första gången på alla år vi bott här som vi gjort något gemensamt faktiskt. Vi tog det i samband med att vi gjort om våra tak. Snygga tak har vi fått och trevligt blev det! Risken finns att vi gör om det.
Lördag morgon var det bara att stiga upp tidigt eftersom Casper skulle till Täby för rugbymatch. Niclas fick ta innebandyn med Mathias. Vi hade planerat att se Flickan som lekte med elden men vi strök den från schemat.
Söndagen var det andra aktiviteter som tex kalas för Casper i stan.
Nästa helg blir lite värre, Mathias har 20-årskalas på fredag, lördag - söndag är det USM i rugby för Casper i Enköping med samling kl 8 i Enköping eller 06.45 i stan för bussresa och vi ska till Hällefors på fest hos Grythundsklubben på lördagkväll...jag fick stryka ordinarie spårprov kl 08.00 samt grytprov kl 12.00 och bara se fram emot festen :-)

I går hämtade Sophie och Christopher lilla Hardy, såg honom som hastigast i dag, vilken liten sötis!!!!
Nu är Nic på fotboll, Casper på rugby och jag ska ut med hundarna innan Idol...om jag är vaken?

1 kommentar:

Sarah,Yoggi&Harry sa...

Människa! Hinner du andas??? Galet tempo måste jag säga... Kan du rekommendera något hunddagis i Sthlm? Har lite trassel med vart jag ska göra av Harry när jag börjar på Tullen... Kram!