lördag 12 september 2009

Veckan som gått...

Vad skönt det var med tre dagars ledigt och jobba två dagar. Det skulle jag kunna införa på heltid!
Dessutom har det ju varit underbart väder!
Ledigt o ledigt förresten, i tisdags bokade jag tvättstuga hos Mathias o Angelica och hade den från 9 på morgonen till 8 på kvällen. Har tvättat allt! Passade på att rensade ur linneskåpet och tvättade även det som var rent så nu är allt rent och nymanglat. I onsdags skurade jag hemma, varenda millimeter på undervåningen är nu skinande ren...Övervåningen kvarstår. Har ju tänkt att tapetsera om sovrummet och Casper rum...när det nu finns tid för det? Har i alla fall hittat en tapet som jag vill ha i sovrummet. I Caspers rum skulle jag vilja ha en fondvägg med rugbytema men har inte lyckats hitta nån. Jag kanske får göra en egen fototapet till honom...

I dag är det valpträff med Hugos mamma o pappa o syskon, men först rygbymatch för Casper.
Freddy åkte med Mathias o Angelica till landet i går. Det var ett tag sedan vi var där. Hemma har ju takbyte och diverse andra aktiviteter varit priotiterade...

Inga kommentarer: