söndag 26 september 2010

Grattis Casper & Mathias

Helgen började inte så bra, problem med bilen på väg till jobbet i fredags. Så jag missade en föreläsning i eftersök som jag hade sett fram emot i fredags kväll. Trist!
Niclas och Casper har tillbringat hela helgen i Enköping på USM i rugby. Exiles U13 tog en bronsplats, bra jobbat! Stort grattis Casper!
Även storkusinen Morgan har börjat spela rugby i Exiles, i Exiles U15. Tyvärr slutade de på en sjunde plats. Jag tycker att det är kul att även Morgan har börjat med rugby.
I går kväll var vi hemma hos Mathias och Angelica på middag och firade Mathias som fyllde 21 år. Så ett stort grattis på födelsedagen till Mathias!

På onsdag är det dags för nästa spår i Ökl för killarna, klockan 08.00 har vi tid...Ska försöka vara ute i god tid så Hugo hinner landa innan det är dags.
Härom dagen när jag var i skogen (väldigt liten skog) precis där vi bor, fick Hugo upp ett spår och jag tänkte att jag kunde ju låta honom få följa det en liten bit för skojs skull, gissa vad vi kom fram till? En klöv...

Inga kommentarer: