fredag 20 augusti 2010

Rugby vs Hund

Jaha, den här helgen blir det rugby i Trelleborg för större delen av familjen. Men jag tar Angelica, Sarah och alla hundar med mig istället o far på utställning. Mycket roligare :-)
Nä - egentligen inte för jag gillar rugby!
I morgon lördag är det utställning i Eskilstuna och på söndag i Norrköping. Träffa lite trevliga likasinnade och Hugos brorsa Yoshi ska komma från Norge och ta revanch har de lovat.
Nästa helg far Hugo till Gotland med Sarah på utställning. Niclas och Casper far till Göteborg på Rugby Camp. Det gav mig ett sent tillfälle att anmäla mig och Freddy till Ostkanten nästa lördag :-)
Jag avbokade ju MH för Hugo i Juli men jag har nu fått en ny tid för det, den 11 september, det ska bli kul!
Nu håller vi tummarna för Exiles samt alla våra hundvänner i helgen!

1 kommentar:

Camilla. V o Isac sa...

Kul att träffas idag! Håller tummarna för er imorgon. Hela gänget (inkl. Harry)
Kram