tisdag 10 augusti 2010

Semester

Vi har haft en jättebra semester med en del bilresande. Vi har besökt Västkusten, Österlen och slutligen Öland på vår lilla roadtripp genom södra Sverige. Jättekul och möten med gamla kära vänner.
Casper for ju till Djupsund så vi har haft två veckor själva. Tiden går fort och i söndags kom vi hem och lite senare på kvällen kom Casper hem. Alla samlade igen.
Jag börjar inte jobba förrän om en vecka och det är skönt! Har fullt upp ändå.
I dag har det varit trimning av killarna samt shopping med Casper. I morgon ska jag gå spår ökl med båda två. I helgen börjar jag och Sarah vår instruktörsutbildning, Hugo åker till Norge i helgen på utställning med Stine & co, så har vi även ett bröllop att passa in på lördag eftermiddag.
Jag la spår till killarna i helgen som fick ligga 22 timmar, mycket bloduppehåll och vinklar. Plus att det regnat större delen av liggtiden. Men - jag är nöjd med deras resultat. Bortsett från att Freddy fuskar! Han går och kollar efter snitslarna den lilla fulingen!! Vi får se hur det går i morrn!











Inga kommentarer: